Moje kwalifikacje w zarządzaniu opierają się o wiedzę zdobytą na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, na kierunku Teoria i Publicystyka Ekonomiczna – który ukończyłem, podobnie jak liczne kursy i szkolenia związane z zarządzaniem i marketingiem.
Równocześnie jestem praktykiem, czynnym zawodowo. Jako menadżer w strukturach sprzedaży i marketingu mogę pochwalić się ponad 15-letnim doświadczeniem, w tym w branżach takich jak:
• reklamowa
• edukacyjna
• telekomunikacyjna
• FMCG
Imperial Tobacco – d. Reemtsma, Dramers, Telekomunikacja Polska, GPD Advertising, TEB Edukacja, BP, Kompania Piwowarska czy BZ WBK to przykładowe firmy, z którymi miałem do czynienia w swojej karierze zajmując się między innymi badaniami rynkowymi, planowaniem mediów czy tworzeniem i wdrażaniem strategii. Jako pasjonat tego, co robię mam na swoim koncie również kilkanaście publikacji ( m.in.: one2one, Twój Biznes.) dotyczących marketingu i sprzedaży.